ahvaz

ahvaz

خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

پرفروش ترین آیفون 14 موجود بازار ایران تهران اهواز

آیفون 14 تقاضا برای سری آیفون 14 کمتر از انتظارات اپل بود
بلومبرگ در گزارشی غافلگیرکننده از کاهش تقاضا برای سری آیفون 14 خبر داد که می تواند چالشی جدی برای اپل و سایر فروشندگان آیفون 14 باشد.
پس از اینکه اپل اعلام کرد خط تولید آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را از چین به هند منتقل می کند، قصد دارد روند تولید خود را در چین تغییر دهد تا در فاز بعدی دو نسخه گران قیمت پرو و ​​پرو مکس تولید کند. در تیراژ بالا اما اکنون بر اساس گزارشی غافلگیرکننده از بلومبرگ، اپل از تامین کنندگان خواسته است تا تولید سری آیفون 14 را به دلیل کمبود تقاضا به 6 میلیون دستگاه کاهش دهند.

 


این یک خبر غیرمنتظره است، زیرا همه نشانه‌ها حاکی از آن بود که مدل‌های گران‌تر سری آیفون 14 پرو تقاضای بالایی داشتند. در واقع، در دوره پیش‌سفارش، زمان عرضه آیفون 14 پرو مکس حدود 36 روز تعیین شده بود. این بدان معناست که افرادی که گوشی را پیش خرید می کنند باید بیش از پنج هفته منتظر بمانند تا محصول به دستش برسد. این طولانی ترین انتظار برای یک محصول اپل در شش سال گذشته است که در ابتدا نشان دهنده تقاضای بالا برای سری آیفون 14 است.
به گفته کارشناسان، هدف جدید اپل تولید 90 میلیون گوشی تا نیمه دوم سال جاری است که تقریباً با کل تولید این شرکت در مدت مشابه سال گذشته و با برآورد اولیه اپل در اوایل تابستان برابری می کند. . . همانطور که گفته شد، آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس فروش بیشتری نسبت به نسخه های معمولی دارند و اپل تمرکز خود را برای کاهش تولید سری های معمولی و افزایش تولید نسخه های پرو به همان میزان تغییر داده است.

 


اپل در چند هفته گذشته قبل از عرضه گوشی‌های جدید با تامین‌کنندگان خود در تماس بوده است و این خبر غیرمنتظره می‌تواند زنجیره تامین اپل را که شامل شرکت‌های بزرگی است که به درآمد آیفون وابسته هستند، به‌طور جدی به چالش بکشد.
از جمله این شرکت ها، غول تراشه تایوانی TSMC است که اپل آن را مشتری شماره یک خود می داند. در همین حال، فاکسکان، به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ اپل، به شدت به تولید آیفون متکی است. چین، خانه بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند جهان، نیز در بحبوحه رکود اقتصادی قرار دارد و فروش آیفون 14 در این کشور در سه روز اول عرضه گوشی‌های جدید اپل در سال جاری، 11 درصد کاهش یافت. در مقایسه با سال گذشته و آیفون 13 ...

 

 


کاهش تقاضا برای سری آیفون 14 بخشی از کاهش تقاضای جهانی برای لوازم الکترونیکی مصرفی است. به گفته شرکت تحلیلی IDC، تورم جهانی، ترس از رکود، شروع یک بازار نزولی در ایالات متحده و جنگ در اوکراین، همگی به کاهش 6.5 درصدی تقاضای جهانی گوشی های هوشمند در سال جاری کمک کردند.

ahvaz
ahvaz خدمات رجیستری آیفون Apple iPhone گوشی موبایل اپل در اهواز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋